Szállítás menete:
A megrendelt árut kecskeméti raktárunkban veheti át vagy igény esetén futárszolgálat szállítja házhoz.
A kecskeméti raktárunkban történő klímaberendezés átvételét a
megrendelés menüpont alatt
lehet megrendelni.
A megrendelést követően felvesszük a kapcsolatot Önnel és egyeztetünk az átvétel időpontjáról.
Az átvétel helyét a
kapcsolat menüpont alatt találja meg.
Az utánvéttel történő vásárlás árai eltérhetnek az itt feltüntetettől!
Kérjük, csak az nézze meg kínálatunkat aki a fentieket elfogadja!
Az utánvéttel történő megrendelés menete:
A megrendelt árut a futárszolgálat szállítja házhoz.
Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, úgy a csomagról értesítést hagy a postaládában illetve telefonon egyeztet Önnel.
A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni.
Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban megkísérli a kiszállítást.
A kiszállítás és az ezzel kapcsolatos szolgáltatások költségét 20.000-Forintos vásárlás felett az utánvétes oldalon feltüntetett klímaberendezés ára tartalmazza.
Nincs rejtett költség, a kiszállítás ingyenes.
20.000-Forint alatti áru megrendelése esetén, érvényesítenünk kell a kiszállítási költséget minden esetben.
Házhoz szállítással történő rendelés esetén, kérjük átvételkor ellenőrizze a termék sértetlenségét, a csomagban foglalt egyéb kiegészítőket, a számlán szereplő adatok helyességét.
A csomag tartalmazza a beltéri és a kültéri egységet, a beltéri egység dobozában pedig a távirányítót. Cégünk a megrendelt áru feladása előtt szintén ellenőrzi a csomagok tartalmát, az átvétel után a vételár kifizetését követően nincs lehetőség reklamációra a berendezés hiányosságára hivatkozva.
A szállító a kültéri és a beltéri egységet külön szállítási egységként kezeli, ezért előfordulhat hogy a két egység nem ugyanabban az időben kerül kiszállításra.
Amennyiben az Ön által vásárolt és kifizetett termék sérült vagy hiányos, lehetősége van a csomagot visszaküldeni díjmentesen. A kifizetés után engedélyezi a futár a jelenlétében történő csomagfelbontását, ekkor van lehetőség csak a sérült vagy hiányos csomag reklamációra. Kérjük észrevételeiről tájékoztassa Cégünket, hogy a felmerült hibát mielőbb korrigálhassuk.
Szállítási feltételek:
A Bács Szervíz Kft. hét napon belül szállítja a raktárban levő árut. Különleges esetekben a szállítási idő 30 napig is eltarthat. Ha a szállítási idő túllépheti a 30 napot, a vevőt e-mail-ben értesítjük. A vásárló a szállítás megkezdéséig visszaléphet a megrendeléstől, a Bács Szervíz Kft. köteles az esetleg már megtörtént fizetéseket haladéktalanul, legkésőbb 30 napon belül visszafizetni. A kiszállítás megkezdése után a vevőt terhelik a kapcsolatosan felmerülő költségek, a díjmentes házhoz szállítás és visszaszállítás költségei.
Nem tekinthető hibának, megtérítendőnek a kívülálló felsőbb okokból bekövetkező szállítási nehézségek, amelyeknek okai: megváltozott hatósági engedélyek, az importőr késedelme, üzemzavar vagy szállító vállalat szállítási időpontjának késedelmei. Ebben az esetben a szállítási időpont kitolódik a probléma megoldására szükséges időpontig.
A Bács Szervíz Kft. fenntartja a jogot azonos értékű terméket kiszállítani megegyezés esetén vagy semmit amennyiben nincs megegyezés a vevő és az eladó között.
Akciós árak mindig a készlet erejéig érvényesek!
A klímaberendezések áraiba a szállítási költség be van építve, az ár bruttó nincs rejtett költség. Magyarország területén tartalmazza a csomagolási és szállítási költséget.
A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően díjmentesen a vásárlástól elállni. Lemondásra van lehetőség amennyiben nem kéri az árut a
+36 20 989 7860-es telefonszámon munkanapokon 8-16 óráig. Ezt minden esetben kérjük írásban megerősíteni a weboldalról küldhető e-mail rendszeren keresztül.